torek, 22. januar 2008

zmaga

telesa nad duhom.
Banja ni pomagala, zbudila sem se brez glasu. Za vse okoli mene pomoje ena naboljših stvari. No vročine ni bilo, je bil le grlo, ki ga nisem znala definirat.
Pozitivne strani tega so bile, da sem v službo poslala sms, da me ni, v tišini odpeljala pse lulat in kakat, se vrnila v posteljo in spala. Glas se mi je okoli poldneva vrnil. Spoznala sem uporabno vrednost novoletnega darila, prijela me je živalska lakota, kar pomeni, da ne bo nič hujšega, le telo je hotel premor. Ok ga je dobil.
Stanje zvečer je tako, da glas sicer je(ampak ne za dolgo, ker ga zmanjka), je pa tudi vročina. Ampak večerni sprehod je pasal, priznam. Prokleti oblaki, da so mi zakrili luno.
Čaja sem spila danes 5 litrov, ma da tisto kar se je naselilo na žrelu odapde, ker je že zdavnaj odtajano.
K zdravniku seveda, da nisem šla, se mažem z zelenim gelom, verjetno sem s tem ustavila nos, je pa jeba, ker me tri dni ne smete pojest;-)

Aja moji psi, Bajka je kičasta, ko vidi, da ji bom namazala oči se obrne na hrbet in počaka da mine. Ajša se nekkj upira, ampak na koncu se tudi ona pusti. Človeški del....nespremenjeno.