torek, 8. januar 2008

Smo bolje

Predvsem on je skoraj OK. Res da je prekinil diplomatkse stike z bratom, ker ga je dvakrat peljal k vetu, je pa res da ima mene sedaj še raje. Včasih si ljubezen kupiš na krut način...

Tile dve.... sta pa vsaj Bajka že čisto taka kot mora biti, danes se je celo zmotila in je popoldne pojedla vse briketke. Me prav zanima, če bova zjutraj spet ob pol šestih sedeli v postelji in am - ale njeno porcijo hrane. Ajši pa ima še malo rdeč uček, ampak ji ne teče več ven. Tako da dragi moji, danes posteljo delimo, pa če vam je prav ali pa ne.

Frizerka je danes ugotovila, da bi bila fantastična mama. Ja samo ko imajo mame bolne otroke ostanejo doma, jaz pa.... mogoče je pa to izjavila zato, ker so ji substance na moji glavi že pošteno načele možgane....to je pač tako če nočeš bit več blond.

Aja še glede barve....moji jutranji bralci, brez panike nisem črna, ker črna je barva Bajke. Nisem čokoladna, ker to je barva mulatov, nisem rdeča, ker to je barva na katero se limajo biki, v glavnem......Mare obljubim, da pred službo pridem do tebe in te ne bo kap. Samo kavo pa ne imej v roki takrat! ;-)