sreda, 30. januar 2008

224

Toliko tablet mora pojesti Bajka v štirih tednih.
Kako? Nimam ideje
Zakaj? Zato ker se ji je ponovila Erlihija - bolezen, ki jo prenašajo klopi.
O tej pizdariji niti ne mislim pisat, ker je to ena stvar, ki če bi se jo dalo ubiti bi jo mučila do smrti, ker mi že v tretje jemlje voljo do vsega skupaj, tokrat pa me daje v en zelo zajeban položaj ker res ne vem kako naj jo vsak dan nafutram z 8 tabletami.
Torej če vas zanima si v strica googla vtipkajte erlihioza in začnite brat.

No če vas mogoče zanima človek, ki je definitivno težji od moje psice, ki ima 39 kg mora pojesti eno (1) na dan.

Ja sem žalostna, sem jezna, sem......... po malem imam vsega pol kufer, ker res ne vem kaj sem v svojem življenju naredila tako narobe, da se mi dogajajo take stvari in da morajo to potem doživeti tisti, ki jih imam najraje.

Mogoče mi res ne ostane drugega, kot da ratam pizda in da vidim če bo potem konec vseh teh bedarij.

In ja, sem res trenutno tako brez idej, da mi je uspelo jokat. Sicer ne vem za čim, ker saj bom nekako sfutrala te tablete, pa Bajči je tut v kondiciji in jo ne bo pobralo no, ok malo jo bo, ampak bom delala na tem, da je ne bo.

Delno je pomagal kebab, še čokolada in bo bolje. Samo s tem v red spravim sebe, ne rešim pa vprašanja kako naj pojeva 8 tablet na dan.

Upanje je instinkt, ki lahko ubije razsodnost duha. Živali ne poznajo razočaranja. (GREEN)

Ker sem malo pasja, velikokrat baje svinja, ne priznam poraza, še najmanj pa ne verjamem da se nekaj ne da....bom naumila kako bova pojedli teh 8 tablet na dan!

Upanje je kot nočno nebo; nikdar ni tako temno, da ne bi odkrili kake zvezde. ( O. FEUILLET)