ponedeljek, 7. januar 2008

Bolnišnica na robu gozda

Začelo se je z njo. Ok priznam, da sem bila kriva jaz, ker sva se potepali celo noč in je bila punca preutrujena. No ampak smo jo odnesli samo z dvodnevnim vnetjem učka. Sedaj je že čisto ok in kravžlja živce vsem z zeleno kravo. Ampak vseeno jo bom v sredo mislim da odpeljala k Ježku, da naredimo test za Erlihijo, ker punca spet je samo na am - torej, ker jo prosim.Ajša je bolna ker je pustila oranžno kravo pri miru. Ne res je prehlajena, tudi njej teče iz noska in pa učka ima vnetega. Tako hudo vseeno ni, ker še vedno poje vse kar ji daš in je prva v kuhinji. Ko Ajša ne je ....urgento k zdravniku, ker je ornk bolna - dokazano vsakič, ker je tudi med kotitvijo jedla, kar načeloma ne počnejo psice.
Tale moj revček je pa res revček. Pa čisto sam si je kriv, ker je prehlajen že od četrtka. Ampak ta hudič ve, kaj pomeni vet. In v četrtek zvečer sem naglas povedala, da gre k njemu in....smrkuc je zginu za dva dni. No bil je doma takrat ko mene ni bilo. In spet samo kiha, ampak ga je brat danes presenetil in odpeljal do veta. Še dobro, da je tale vet več v riti kot ne in zna mačka tut v kletki pregledat (dohtar, dam za kavo, ampak kaj a ni res, da si velik v riti?) Ne vem sicer kaj sta dva veta počela z mojim mačkom, ker že eno uro bruha in se slini. Baje jutri ponovita vajo. Ok včasih se je potrebno za znanost tudi žrtvovati, samo ne vem zakaj so mora žrtvovati sedaj moj muc. Če je to pot do zdravja, naj bo malo bolj trnjava samo, da bo spet zdrav.

In tako moram paziti, da se celo naše krdelo ne prehladi, ker seveda da so skoz skupaj in da je potrebno bogega mucka potem ko kihne umit. In mama Ajša mora poskrbeti za svoja otroka enega prave, drugega posvojenega in tako smo lahko prehlajeni v nedogled.