torek, 8. januar 2008

neki mi ....

Strup je v majhnih flaškah pravijo, samo drek za vzorce tut....

Moti me, ker me nekaj moti pa ne znam definirat kaj.
Vsekakor ne maram, da se nekaj dogaja v kar sem posredno vpletena tudi jaz, pa vseeno nikoli prisotna pri tem. Pa ok tut to preživim, ker je to še najmanjši problem. Definitivno pa naredim črto, ko se dela račun brez krčmarja.

Je pa res, da je zadnje dni vpliv zvezd ful čuden in je mogoče zato vse videti malo drugače kot v resnici je. Al pa resnice sploh ni, ker resnica boli. Je pa tudi še nekaj res, da dokler vsi isto mislimo pomeni, da nihče v resnici nič ne misli, zato je kar ok, da misli vsak zase, pa čeprav nihče nič ne misli. V tem primeru je celo bolje da se nič ne misli, ampak to je že filozofija in smo spet pri vprašanju kaj je notri in kaj je zunaj.
V glavnem, ker sem se odločila da bom tudi uradno začela mislit, grem po službi k frizerju.
Napovedla sem si pol leta predno bom nazaj blond, razen če se izkaže, da .....
ma a si sploh želim da me širša množica resno jemlje? Ok bomo vidl kako je živeti kot ne blond.

En ponudba je bila že dobra.....če boš čokoladna te izližem do.....in še naprej.....Me prav zanima kolikokrat bom lizana in pa predvsem a jaz tut lahko ližem ;-)

Če je težava v grehu, potem se pokesajte in pojdite naprej. Tega ne boste nikoli obžalovali (dr. Bruce Wilkinson)

Kaj pa če greš brez kesanja naprej in čisto nič ne obžaluješ? Grešnikov je veliko in le najdeš tistega, ki bi isto grešil kot ti.