torek, 1. januar 2008

Ti rečem živjo novo leto?

Preživela to noč, ki je ena vsaj zame bolj butastih noči. Ali ljudje res rabimo razlog za to, da nekomu želimo vse dobro. Mora biti to res točno določen dan, ko vsi potem lažejo in se nasmihajo joj srečnega pa zdravga....ok ne bomo o tem, ker bolj kot sem budna današnji dan bolj ugotavljam da sem preživela enega lepših novih let.
Preživela sem ga tam kjer mi je lepo. Na prostem v družbi nekoga s katerim si veliko pomeniva in si zaupava. Brez prilagajanja in početja nečesa kar ti ni všeč zato da ugajaš.
V bistvu je bila samo ena napaka, okoli je bilo preveč ljudi.

Domišljija je začetek ustvarjanja. Domišljaš si, kar si želiš, želiš si, kar si domišljaš in nazadnje ustvariš kar hočeš. (G.B. Shaw)

Če se mi je včeraj nepričakovano zgodil skoraj tisti idealni NY, potem se bo ob pravem času in s pravim človekom zgodil tudi tak kot si ga želim. Nekje na samem ravno toliko visoko da si dvignjen od vsega, da se ne sliši več pokanja, vidiš pa ognjemete, ki švigajo v nebo. Z zelo izbrano družbo, ki ne presega več kot sfero intimnosti in seveda ob sebi imeti še psa. Če bi bilo vse skupaj nekje ob kaminu, vzunaj pa meter snega, bi bilo že blizu ideal.

Nekaj spreminjam že nekaj časa in to bom kar obdržala za naprej. Nehala se bom spraševati kaj si drugi mislijo ob tem kar počnem. Saj živim zase in ne za to kaj si bodo mislili drugi. In tudi ne bodo najprej drugi potem pa jaz. In tudi nobenemu se ne bom zagovarjala zakaj sem s kom. In če mi kdo ob tem zameri, jebat ga.....ta ni pravi je, le egoistični bedak, ki se je prisesal name.

Daj vsakemu dnevu možnost, da bo najlepši v tvojem življenju (Mark Twine)