nedelja, 13. januar 2008

Baje se mi zapirajo vrata

Pravijo, da dan po jutru večkrat se pozna,
kdor spoznal je tebe jutra so mu svetla vsa,
ker ti lepo govoriš, ti lepo se smejiš
tudi kadar zaspiš ti le zase živiš.

Pravijo, da vsak je svoje sreče sam kovač,
ti srečo vzameš zase, jaz ostanem le berač,
ker ti ljubezen deliš, ti v ljubezni dobiš,
ti vzameš in greš za ljubezen ne veš.

Ref:
Ko tvoje bo sonce zašlo in vrata v tvoj vrt se zapro,
spoznala boš svet je bogat,
ne najdeš pa ključev od vrat.

Začelo se je že včeraj, ko smo šli na kavo po razstavi in sem pred lokalon srečala enega starga hmmm saj niti ne vem kaj sva si. Ok dam mu lubčka, ki ni prijateljski pa tudi ne še tisti taprav. Ampak si ga je zaslužil, ker res že dolgo nisva šla na kavo. V zahvalo dobim med tem, ko hodimo k avtom sms: huda si huda. Zate bi se tepel. Ker sem ga imela ravno še v vidnem kotu mu pošljem lubčka in dvignem palec ter grem.

Danes grem zjutraj na kavo, odločena da bom imela res mir, tako kot je treba kavo in Novice. No ni bilo čisto tako, ker je prisedel en prijatelj še iz otroštva. Se pogovarjava od tam kjer sva zadnjič ostala in na radiu se rola zgornji komad. Utihne sredi stavka in ga posluša.
Ko se refren odrola že n-tič me pogleda in reče....vrata se ti zapirajo, samo to si zapomni.
Ključe še nikoli nisem nobene zgubila.....kaj pa če sem te, pa tega ne vem.