četrtek, 31. januar 2008

dam-daš

Verjamem, da toliko kolikor daš v nekaj toliko dobiš nazaj.
In res je, avto je pač ena taka stvar, ki ji dajem tisto kar je nujno potrebno in prav nič več. Celo zelo grdo delam z njim, saj ga niti ne umijem, da o sesanju niti ne govorim. Sicer to povezujem z zvestobo in mi to delajo drugi (vedno isti - zato zvestoba).
No danes zjutraj se mi je prižgala ena lučka na armaturi, ki nikoli ne pomeni nič dobrega. Na brzino ob pol osmih zjutraj brskam po možganih kaj za vraga mi hoče avto povedat, se peljem mimo mehankarja in lučka ugasne. Ampak ta lučka se je prižgala spet ob vžigu, ko sem šla k Vidi. Kličem mehankarja in mi da pametno vprašanje ali mi gorijo štop lampe. Ja kreten, kako naj pa to med vožnjo sredi belega dne ugotovim? No kakor koli se baba znajde in v btc-ju obstajajo velike trgovine. Parkiraš rikverc nanjo, stopiš na bremzo in pogledaš v špegu - loči svetijo. Ma to je ziher ena češka od mehankarja k sem ga zbudila.
Med tem ko sem šla futrat zajce, no danes jih je futral sodelavc, ker sem morala priti do konca kaj ta lučka je, potegnem ven knjigo z navodili kjer piše: okvara sistema za pregretje svečk. Ok vžigalne svečke so šle k vragu. Ne niso ker potem avto ne bi vžgal. Vžigam, ugašam, dela.
Lučka še vedno sveti prvih par nekaj metrov in moja diagnoza je bila prava. Ena svečka je šla in me ne zanima, ampak mehankarju dam 100E in to ma dost da mi zamenja vse 4, pokrije stroške, plača sebe in me pelje na kavo.
Ker si vsak zasluži nagrado če je priden sem danes posesala avto in ga celega zbrisala. Sploh ne morem verjeti da celo nekaj kao diši not. Saj ne bo dolgo, jutri je napovedan dež.

Stroju moraš nekaj dati zato, da ti da tisto za kar je bil narejen. če mu ne daš, ne dobiš.

In še nekaj je bilo danes , spet sem polagala račune zakaj lahko sem nekje ne drugje. Zakaj, zakaj, zakaj.....
Preporsto zato, ker dobim toliko kot dam tudi nazaj, v bistvu dobim več in dobim v taki obliki ki mi je v tem momentu všeč.
Vsa stvar mi ne jemlje energije, ampak me enkrat za spremembo z njo fila. In srčno upam, da mu jo hitro ne popijem, ker je .....kar koli že je, je fino.
In prvič v svojem življenju se sprašujem nekaj novega. Ali vsaj približno vračam to kar tukaj dobim. Ker dam daš varianta mora bit.

Če samo prejemaš ni nič ne daješ se pipca enkrat zapre, ker zmanjka. Če vidiš da zmanjkuje, pa ne omejiš zadeve, ali pa ne obnavljaš vira, ampak še vedno samo črpaš in črpaš ne smeš bit razočaran ko ni.
Če vir ni čisto iztrošen se ga da obnovit, zavedat se je potrebno, da ne čez noč. Vsaka stvar rabi svoj čas, da se obnovi. To je mislim da najtežje sprejet. In tu je razlika med ljudmi in stroji.
Če pa ni volje oziroma poguma, da se spremeniš, da začneš svet dojemat drugače potem .....
Bistvo sinergije je spoštovanje razlik med ljudmi. Zares učinkoviti ljudje so dovolj skromni, da poznajo svoje meje zavedanja in cenijo bogastvo, ki jim ga prinaša sodelovanje z drugimi (Stephen R. Covey)
Upravljat s človeškimi viri je pa....ja umetnost zavedanja, spoštovanja, sprejemanja in dajanja.