sreda, 16. januar 2008

Skonto

Kamor koli se obrnem piše znižanje. Ok super, ljudje kupimo vse kar moramo in kar nam ni treba, ker je znižano.
Danes sem kupovala solato 20% znižano. A ni bilo do sedaj tako, da osnovnih živil pa res nismo zniževali. Ok solata ravno ni na spisku, ampak zame je osnovno živilo.

Ne gane me znižanje cunj, čeprav premišljujem da si grem jutri kupit eno icepeak jakno, ker ne morem skoz delat reklamo.

Bolj me zadnje dni muči eno znižanjeNekako je v načrtu, da letos menjam avto, in tega bi lahko dobila brez kredita, ker računam da bom zaslužila zanj. Potem mi pa z reklamami zafilajo vsak prostor kjer se vozim mimo in kadar že gledam TV je reklama. Po drugi strani pa, ker je znižano je sedaj še bolj mikavno toleMalo sem prekratka zanj in bi rabila nekaj krede. Saj ne vem kaj me bolj potegne pri njem glasbena spremljava al barva avta v reklami.

Saj vem, ni mi ga potrebno letos menjat in res je da se mi obeta nekaj drugega. Samo moja zvestoba in ja, kaj naj no, všeč so mi majhni.