sobota, 25. januar 2014

~50~

Današnji dan, sem bila zaradi spleta okoliščin skoraj cel dan od doma in je bila kar veliko sama - sprehode je opravil oče, ni pa imela tiste moje družbe, kot jo je navajena.
Popoldne me je čakalo presenečenje, ki sem ga pričakovala.
Ne vem kako ji je uspelo, keramično posodo za vodo prinesti v predsobo, ker je kar težka.
Tisto česar nisem želela, da začne spet grist, je moja postelja.
 Ona nima nič pri tem.

Ko sem pospravila za njo, so bil na vrsti zopet kabli. Tokrat ni bila kriva ne Abi, ne vajenec. AMIS, ki vneto zanika vsako krivdno, se zopet zeza z mano. In ko sem se začela skoraj dret na njih, je vse začelo čudežno delat.
Amapk pri vseh teh prigodah s kabli, sem se naučila zvezat kable skupaj. Abi sem za vsak slučaj pustila zunaj, ker sedaj pa res že preveč ve o njih. Pa če kdo rabi kabel mojtra, ki ga je Abi naučila vsega - naj mi pošlje mail in vas povežem z Mijtem, ki je zakon.