sreda, 22. januar 2014

~47~

Sprehod po gozdu, strokovno pregrizen kabel in šolski sprehod v Tivoliju.
Tako je končala današnji dan. Omagala od vsega hudega.
Dopoldne je bil čisto običajen, tudi popoldne smo začeli z običajnim sprehodom. Ker sem srečala kolega, smo naredili malo večji krog.
 V avtu se še nista zmenile čigava je katera polovica prtljažnika.
 Ker sem imela potem službo, kamor je nisem mogla vzeti s seboj, sem jo pustila doma.
Otroke so včasih merili tako, da so na podboju delali črtice, jaz pa Abi merim po smrčkih na oknu :).
Ko sem po eni uri prišla domov, sem zopet videla že znano zgodbo.
 Tokrat se je tega lotila profesionalno, saj vse še dela.
Vseeno je bila kregana.
Na sprehodu v Tivoliju, je bila pa tako mala punčka, da se je še vedno nosila. Res je, da je bila pri drugih in da so jo po nesreči pohodili, ampak vseeno, se je naredila tako majhno in nebogljeno, da se je stisnila k meni in se nosila, kar doma že dolgo ne dela več.
Zvečer je brez lulanja in kakanja zaspala.