sreda, 1. januar 2014

~27~

Srečn`ga pa zdrav`ga!
Novo leto smo preživeli. Pokanja ni opazila, saj je spala.
Za darilo je dobila novo ovratnico.  Vijolčna ovratnica je že premalo močna za njo in lahko bi se zgodila kakšna nesreča ravno takrat, ko bi bilo najmanj primerno.
 Zato je bil čas za ovratnico, ki sem ji jo kupila, ko je bila stara 1 mesec.

Še vedno se praska, sicer manj kot se je. Če je bila res bolhica, bi jo morali vsi ukrepi ubit. Zato imam sedaj na sumu alergijo. Ker so se ji v ušeskih naredili spuščajčki, ki sem jih namazala z ognjičem.
Če dobro pomislim, sem ji prve tri dni, ko se ni nič praskala, res samo kuhala. Ko sva šle na brikete, se je začela praskat. Zato bom sedaj za par dni izločila brikete in bom videla ali bo kakšna sprememba. Saj vem, da kompliciram, ker tega praskanja ni veliko, samo vseeno ga je zame preveč. Nikoli se mi ni noben pes praskal in tudi Abi se ne bo. To mi je res težko gledat.
Danes smo jo končno zmatrali. Zjutraj smo šle na sprehod za pol 20 minut, kjer je norela z Bajko. Potem sta šle z očetom po gozdu, kjer sta lahko spuščeni in sta se spet pol ure igrale. Popoldne smo šle le lulat, ker je potem ob petih prišla Brihta in spet je norela z obema. Zvečer smo lulanje in kakanje opravile v petih minutah.
Pa pokakala se je zvečer not - spet moja krivda, ker sem predolgo čakala s sprehodom po obroku, pa še ni me bilo gor. Sem ji pa hvaležna, da se pokaka na parket in ne na tepih.