torek, 7. januar 2014

~32~

Ko vse kaže smo kable osvojili. Danes se ga ni niti dotaknila. Res je pa, da je bila zelo malo doma.

Sem ji pa danes napisala vojno napoved. Že nekajkrat sem slišala, da nekaj grize pod posteljo, a vedno, ko pogledam kaj, ima okoli sebe kup igrač. Danes, jih je tudi imela, samo sem posvetila s svetilko pod takim kotom, da je pokazala nekaj več.
 Smrklja grize mojo posteljo. Tukaj se pa demokracija konča. Z mojo posteljo, se pa nihče ne bo igral!
Kajenski poper in voda, krpica in namazan les. Pa da vidim junakinjo, kaj bo sedaj.
Pod posteljo še vedno tudi najraje spi, zato ji nočem ograditi vse okoli. Naj se nekam umakne, kjer ima čisto svoj mir. Saj bo kmalu zrasla in ne bo šla več spodaj.
Drugače pa jo moram pohvalit, saj je bila danes spet neverjetno pridna punca. Vzela sem jo v službo, saj sem rabila motnjo za 8 mesecev staro mladičko. Prav preseneča me, kako je pridna in kako, ko se ukvarjam s stranko, ona ne teži in sploh ne vem, da jo imam s seboj.To je tisto, kar potrebujem v službi.

Kadar je utrujena, se zavleče v en kot in zaspi, niti noče it na posteljo.

Bajka je pa tudi čisto srečna, da ima svoj mir.
Ponoči namreč še vedno ne spi celo noč. Enkrat samkrat se je zmotila in je prespala vse - ali pa sva bile midve z Bajko tako utrujene, da nisva reagirala na njo.
Danes sem točno vedela, da se mi bo polulala, ker je že zvečer popila veliko vode in jo je pila tudi ponoči. Soba se segreje in postane vroče, mladički pa tudi zelo hitro zakuhajo in današnja noč je bila ena takih, ko ji je bilo vroče in je stalno sopla. Zato je tudi veliko pila. Tudi zacvilila je parkat, ampak sem ji rekla, da naj da mir, ker sem mislil, da hoče na posteljo.
Saj kasneje sem jo dala in smo spet malo spali.
Zjutraj, takoj ko sem vstala mi je bilo žal, da nisem vstala ko je cvilila, saj jo je moralo res tiščati lulat. Luža je bila namreč velika skoraj pol metra.
Peljala sem ju ven, potem pa začela pomivat sobo.
Mladičkaste radosti :)