ponedeljek, 6. januar 2014

~31~

En mesec imam že Abi doma:)
Razen kabla, ni naredila še nobene večje škode, zato lahko rečem, da je res pridna punca.
Predvsem me pa veseli, da ima karakter in da res hitro dojema stvari. Vsak dan jo imam raje.
No, samo še spat naj začne, pa bo vso kot mora biti.
Prijela je za vabo in...spet je bila pod posteljo :)
Od takrat naprej je kabel nedotaknjen. Pa da vidimo...še malo ga bo dobila za vabo.
Pri mladičku je fino to, da zna takoj odmerit, seveda če znaš to narediti tudi ti.
 Priznam pa, da je prav stresno, ko pridem v sobo in je pod psoteljo. Najprej prečekiram vse okoli, kaj je spet naredila. Pa gre lahko samo tja, ker se tam počuti fajn. Prav zanima me kam bo zlezla, ko bo prevelika za sem.
Spet je vidno zrasla. Še vedno jemo 4x na dan in se mi zdi, da je sploh ne morem porediti.
Dobila je še eno ampulo proti zajedalcem in mislim, da se manj praska. Končno.
Ufff, še nekaj mi ni jasno...kako lahko tako mali kuža tako smrdeče prdne :)