četrtek, 2. januar 2014

2 leti že ni Ajške

Danes mineva 2 leti, kar je ni. Ne mine dan, da se ne spomnim nanjo. Sedaj so to zelo lepi spomini. Ponavadi, ko nam je lepo, mi pride na misel ona.
Tako je bilo tudi danes, ko smo bile na sprehodu in sta se igrale. Tako se je igrala Ajška z Bajko in sedaj se ona tako z Abi. To so tisti lepi spomini, ki ti ostanejo za celo življenje.
Vsaka žival pride v našo življenje za določen čas. Tako kot mi, tudi ona na nas pusti vtis.
Se kdaj vprašamo kaj smo mi pustili našemu psu v spomin?
To vprašanje mi velikokrat pride na misel.
To isto se vprašam pri ljudeh. Pridejo, gredo, nekateri se ustavijo za malo dlje. Kaj je tisto po čemer so se me zapomnili?
Ko si lahko odgovoriš na to vprašanje objektivno, veš da si na pravi poti.

Predvsem pa, vodit nas mora pasji duh - bodi tak, da se te bodo še dolgo spominajli po dobrem.