sreda, 25. januar 2012

Sprehod z namenom

Z Anžetom sva se zmenila, da greva skupaj na sprehod in pofotkam njegovo Šilo. Anže je tisti fant, ki mi je podaril Ajškino sliko in njegov prijatelj slikar je šel danes tudi z nama.
Še vedno mi je gozd pozimi, ko je v bistvu ena podaljšana jesen, najlepši. Igra svetlobe in barv naredi vsako fotkanje posebno. Spet smo šli po isti poti, sedaj že točno vem ob kateri uri so katere stvari obsvetljene. Pa vseeno ima vsak druge sklike.
Vsak pes naredi gozd drugačen in vsako ozadje s tem psom je čisto druga slika.
Verjamem, da mu bo težko izbrati sliko, ki jo bo imel na platnu.
V veselje mi je bilo iti skupaj na sprehod. To, da so nastale še lepe fotke, sem pa najbolj vesela jaz.
Kaj smo se zmenili? Ja, tudi člani Bajke bodo imeli od tega korist. Lahko bodo imeli fantastične slike. Več o tem kmalu ;)