četrtek, 26. januar 2012

Bajka še vedno šepa

Bajka je od ponedeljka v mirovanju. To je nekaj kar ona ne pozna. Saj jo imam lahko na sprehodu na kratko, pa kaj, ko mi skoči iz postelje in ji je največji žur, če se zapelje v predsobo. Lahko sem vesela in neham jamrat, da je stara skoraj 8 let in je pozabila odrast. Taka kot je, jo imam najraje.
Samo šepanja pa res ne maram. Zgleda kot da bi imela čist trdo levo nogo in kar neki kleca nanjo. Saj, ko se ogreje je ok, samo vseeno občaso klecne.
Škda je le, ker so taki lepi dnevi in bi lahko izkoristile sonček. No, ga pa z drugimi.
Danes sva vseeno šle na malo daljši sprehod. Ne morejo imeti vsi psi lepših slik kot ona. A dejstvo je, da so slike posnete dopoldne nekaj čisto drugega, ker je ozračje še čisto in so barve čisto drugačne.
Gospa ne more sedet na tem.
Palica po celem tednu:)
Spet sva malo bluzile.
Pa slikaj črnega psa ne da bi se svetil
Kotiček za počitek sredi gozda? Ne, delo človeka, ki se je potrudil sem pripeljati svojo odsluženo sedežno. Ni mi jasno. To je res sredi gozda in se je moral kar potruditi, da jo je pripeljal do sem. Če jo je do sem, ne vem zakaj je ni tudi do Barja.
Ta štor mi je čist fascinanten in končno je bil osvetljen. 15:43 je bila ura, da vem če bom kdaj rabila to sceno za slikat.
In potem smo spet šepali.
Spet gre nazaj na mirovanje. Po vsej verjetnosti si je samo nategnila kaj. No, če ne bo bolje, bo šla na slikanje. Čisto jasno mi je, da šepa, saj je v 20-tih dneh nadoknadila vse, ko je morala zaradi Ajške biti pri miru. Palčke na polno, sprehodi na polno, pe z biciklom je šla. Saj ona bi tut sedaj šla. A malo je že v letih in en mora bit pameten v bajt :)