torek, 31. januar 2012

Coco, naj ti bo lepo

Današnji dan je kar naenkrat postal črn. Prebrano slovo me je ustavilo. Takoj sem klicala Simono, sploh mi ni bilo jasno Ne najdeš besed, ki bi potolažile človeka, ko izgubi psa. Sploh če ga izgubiš tako na hitro in v tragičnih okoliščinah. Coco, tako kot je rekla Simona. Tako hitro kot si živel, tako hitro si tudi umrl. Muce so te peljale na led, a ta led je pomeni tvojo smrt. Naj ti bo lepo na drugi strani mavrice. Ajška te čaka in ti bo razkazala svet tam gor. Uživajta dokler se spet ne srečamo.
To sta bila - vedno nasmejana oba. Tako Simona kot Coco.
Simona, še vedno ne najdem besed, le solze mi tečejo, ko to pišem. Dala si mu lepo življenje, ki mu je bilo namenjen s taboj. Veš da te je imel rad in veš da sta si bila vse.
Mišek mali, naj ti bo lepo. Bil si poseben kuža, ki si sedel v srce. Pomagaj svoji lastnici sedaj, ko ji je najbolj hudo in so vse njene misli pri tebi. Pomagaj ji najti moč, da bo živela dalje. V njenem in tudi mojem srčku boš vedno imel poseben prostor. Pa izogibaj se prosim ledene vode!