torek, 17. januar 2012

Dopust imam

Ja, tako se sedaj temu reče. Danes sem si vzela dopust, ker nimam avta sem imela šolo na daljavo.
Sem pa zato danes krstila svojo novo Contesso in sva šle na kavo. Contessa je moj kolo in kaj naj rečem. Vsedeš se in pelješ. No, premikaš noge. Sem pričakovala musklefiber, pa ga nimam. Tut rit me pretirano ne boli. Ravno toliko, da  me opozori, da sem bila na biciklu.
Mogoče se pa le kje pozna, da imave z Bajko čedalje daljše sprehode. Danes sva bil skoraj 2 uri zunaj.
Neuničljiva je.
V časih sem mi je zdelo, da ima Bajka vedno žalostne učke. Od kar sva same in sem res samo njena, nimam več tega občutka.
Najina je bila le rjava palčka, drugo je sproti pobrala.
Skoraj vsak danegrem mimo. Od kar iščem kulise za fotke vidim tudi take stvari.
Izliv Črnuščnjice v Savo.
Že res ogromno let nazaj se je enkrat zgodilo, da so iz vodovoda črpali vodo nazaj v Savo in so jim puščale cevi - no, lahko so tudi popokale. Narava je naredila tako lepe ledene skulpture. Nikakor si ne želim, da bi bilo z vodo kaj narobe, po drugi strani pa...sedaj imam fotkič in bi bile po moje fantastične fotke.
Dokler mi bo le zneslo in doker bo sonce, bova hodile na čimdaljše sprehode.
V bistvu se ful dobro počutim od kar se spet več gibam. Ko imaš enkrat starega psa je vse podrejeno njemu in sedaj morave nadokandit ves čas in vse sprehode. Komaj čakam, da bova šle z biciklom naokol.