ponedeljek, 9. januar 2012

Pa sva se zgubile

No, nisva se zgubile, le nekaj časa nisem točno vedela kje sem. Pa niti ne kje sem, ampak kam bom prišla.
Nujno ponovim v kratkem!
Tako se je začelo, potka, kjer sva našle zadnjič teloh. Nadaljuje se tu spodaj.
in potem je ni več.
V gozdu se greš am, bam, pet podgan in se odločiš. Tukaj greva.
Čisto nič mi ni bilo žal, ker gozd je sedaj itak prehoden, kam bom prišla sem si pa itak na google map pogledala. Itak se predaleč ne morem zgubit. Če sledim soncu pridem pri savi. Če imam sonce na levi pri obvoznici, če ga imam za sabo pa nekje proti Brnčičevi. Gledala sem, da sem ga imela na levi.
In odločitev je bila prava, saj sva prišle ven pri obvoznici.
Še prej pa sva doživele res lep sprehod, predvsem pa se je Bajka nalovila svoje igrače
Sprehod res v gozdu mi je pustil en tak grenak priokus. Koliko lesa gre v nič.
Nekatera drevesa si rade volje sposodive:)
Nekatere pa samo gledave.

Moja lepotica in zver :)
Urco pa še mal, pa je dan čisto drugačen in tvoje telo je polno lepih, naravnih vtisov.

Včasih se je prav pametno varno zgubit.