torek, 17. januar 2012

Gass

Kuža, ki bo večkrat z mano. Ne zato, ker bo moj tečajnik, ampak ker je to kuža od moje prijateljice.
Danes sva naredile eno hitr fotografiranje in priznam, da sem čisto not padla. Bolje, a si ne kupim mladička, ker ....bo revečka skoz v enih čudnih situacijah.
V bistvu sva se dobile zato, ker sem jaz brez avta in sem bom vozila z bicikom. No, poudarek je na se bom.
Kavo moram spit in če greva na kavo, lahko porabive še par minutk za fotke. Nič idej nisem imela kako bi, prepustila sem se, da mi narava pove kako naj.
Smešno kako je potka, ki jo poznam v nulo vsakič drugačna, vsakič drugače osvetljena in nudi vsakič drugo kuliso.
 Z malo pozitivno noro lastnico, sva lahko naredile luštne fotke. Najprej sva lomastile po grmovju in našli in ponucali vse, kar se je dalo.
Škoda, ker ni bil osvetljen s sončkom, ker bi bila fantasitčna slika.
Za sklop teh fotk sva ga dale v gnilo deblo podrtega drevesa. Priden je bil, potem pa se je začel premikat in sva ga hitro dale ven. Varnost psa je vedno na prvem mestu!
Na štoru si je sam našel zaposlitev.
Le v teku ga nisem mogla dobit, ker je senca svoji lastnici. No, pa smo zamenjale vloge. Ona je dobila fotkič, jaz pa sem odnesla psa. Tri, štiri, zdaj...lavfi. Gass proti lastnici, jaz pa stran iz kadra.
Smo pa dobili slikice, ko je tekel :)
Še malo portretov

No, pa smo šli.