petek, 27. januar 2012

Pasja šola Bajka ima novo stran


Naslov je še vedno isti - bajka.si. Vse ostalo pa ni več isto. Če sem sama strokovnjakinja in stojim za tem, je prav, da tudi izdelavo strani predam takim kot sem jaz - strokovnjakom na svojem področju. In sem jo. Res je, da je direktor tudi moj prijatelj in še bolj kot to, je bajkin lastnik psa. Točno ve, kaj pomeni pasja šola Bajka in zato je lahko tudi v svoje delo dal del tega, ker mu je dala Bajka. Jan in njegova ekipa v Sloway-ju so se izkazali in so opravičili moja pričakovanja. Že tako sem ponosna na vsakega mojega tečajnika, sedaj sem lahko nanj ponosna dvojno ;)
Počasi bom dopolnjevala vsebno strani. Največ dela me čaka v pasjem vsevedu. Sčasoma bo to postali mali leksikon znanj in izkušenj. Kmalu bo tu notru tudi rubrika Bajka priporoča - in priporočala bom to, v kar osebno verjamem ali pa me bodo prepričali, da si zaslužijo moje priporočilo. Predvsem pa bodo imeli od mojih priporočil koristi bajkini člani.
Bajkin kotiček bo postala bajkina svetovalnica. Ljudje mi vseskozi pišejo na mail in me prosijo za pomoč, sedaj lahko pišejo tudi na stran in bodo s svojim vprašanjem morda lahko pomagali tudi komu drugemu. 
Komaj čakam da resnično stran zaživi in da se pokaže v vsej svoji velikosti in lepoti.
Vesela bom vsake kritike. In ja, če kje najdete kakšno mojo dislektično napako, opozorite ma. In seveda oprostite, sem trudim po svojih najboljših močeh. Pravijo, da jih je čedalje manj. Jim verjamem, jaz jih namreč ne opazim;)
No tudi pohvala čisto sede, predlogi so pa vedno dobrodošli in če se bo le dalo bodo tudi upoštevani.
Hvala Moniki, ki je brala vse tekste in se ukvarajala, no se še ukvarja z mojimi zapisi, ki jih včasih le jaz preberem prav - ali pa tudi jaz naslednji dan ne vem, kaj sem hotela napisati.

Pravijo, da moraš na strani vsak teden napisat kaj novega. Se bom trudila, da bom, če ne bom, bo pa blog štel za novo.