nedelja, 15. januar 2012

Pa smo začeli

Sredina januarja je in čas je bil, da se spravim k sebi in začnem. Življenje teče dalje in imela sem najboljšo učiteljico v življenju, ki je do zadnjega delala.
Danes sem začela z novo skupino 6 mesečnikov. Všeč si mi in že prvo uro sem jih začutila. To je vedno dober znak. Popoldne sem imela igralne, ki smo jih začeli decembra. Na polovici smo, pa je vse tako mirno. Igra je že čist ok, psi že delajo odpoklic, prav užitek jih je gledat. Še najbolj pa psa, ki je bil na začetku najbolj škatljiv. Prav vesela sem, ko vidim da lahko, če si vstrajen vse spremeniš.
Horjulske punce sta bile le dve. V treh tednih so čisto pozabile, da so bile kdaj zavetiške psice.
Drug teden začnem še z eno skupino mladičkov. Po vsej verjetnosti pa celo z dvema.
Nič mi ni hudega, no, če odštejem ta proklet prst!