petek, 1. maj 2009

Kaj je greh

Če bi danes napisala to kar si mislim, bi bil moj blog označen za sovražni govor. Tega pa baje ne smem počet.
Kaj oziroma kdo me je tako vrgel iz tira. Naš dragi duhovnik v rožnatem, ki samo da odpre usta, s svojim glasom širi sovraštvo. Ne vem zakaj, ampak v Hitlerevih časih bi pomoje ful uspel s tem glasom in načinom govorenja. Ja, res mi gre na jetra. In čisto sam si je kriv za to. Kot nek eminenten možakar, katerega naj bi imeli za vodilo si pač ne more dovolit da pove vse kar se mu zdi.
Danes je dokazal, da isti držijo skupaj. Včasih so si plačevali odpustke javno, sedaj si jih tako, da obnovi firma cerkev, saj ni važno če delavci nimajo za jest, važno je, da je cerkev obnovljena in da so si ta glavni med seboj oprostil in da jim je bog odpustil. Prokleti kradljivci vsi po vrsti.
In važno je da opredeli kaj je greh: Greh ni biti bogat. Greh je biti sebično bogat in svoje bogastvo izkoriščati samo sebi v prid.

A to kako so prišli do bogastva pa ni greh????
10 božjih zapovedi je alfa in omega krščanstva
  1. Veruj v enega Boga
  2. Ne skruni Božjega imena
  3. Posvečuj Gospodov dan
  4. Spoštuj očeta in mater, da boš dolgo živel in da ti bo dobro na Zemlji
  5. Ne ubijaj
  6. Ne nečistuj
  7. Ne kradi
  8. Ne pričaj po krivem
  9. Ne želi svojega bližnjega žene
  10. Ne želi svojega bližnjega blaga
Včasih, ko je bilo kaj pravice na tem svetu bi bilo 99% vseh teh, ki so bogatih izobčenih in javno kamejanih če ne že kaj drugega.
V sodobnem svetu je pa tako da te škratni princ javno zagovarja in celo pove da niso v grehu. Kaj je pozabil čemu se je zaobljubil.
Sedma zapoved pravi ne kradi - kriv
Osma pravi: me pričaj po krivem - kriv
Deseta ne želi svojega bližnjega blaga - kriv, ker so itak vsi delavske tovarne naredili za svoje


Če sem odkrita tele zapovedi pričajo ravno kako naj delalo, le da lahko rečemo da je BOG v tem primru danar.
In jih predelami za današnji čas:
1 Veruj v en denar- euro
2 ne skruni imena eura
3 posvečuj izplačilni dan

ostalih sedem pa......za ostalih sedem je danes reku božju šef, da ne veljajo, ker biti bogat ni greh. Da pa so postali bogati, so morali pozabiti na vsaj tri zapovedi, ki sem jih izpostavila prej. Ostale pa kršijo bolj ali ne vsak dan.

Očeta in mamo so imeli za dober začetek ali pa so jih nehali spoštovati, da so lahko postali barabe.
Če še niso nikogar ubili ni rečeno da niso drugi zanj koga ubili. Ali pa bodo krivi za kakšno smrt zaradi svojega bogastva.
Ne nečistuj....jah ta je težka da ne bi če hočeš bit bogat.
Ne želi svojega bližnjega žene - ma če hočeš dobre informacije ali pa dober biznis, da se tega ne zve, je to tudi dober model - nasprotnikova žena.

Ampak, pravijo da ni biti greh bogat!

Včasih iz mene res bruhne sovraštvo in tokrat mi je. Ta človek me že od vsega začetka, ko se je pojavil sliči na enega navadnega buzeranta - v najslabšem pomenu te besede, ki ne sme biti povezana z gayi!
In tak človek bi si zaslužil, da ga srečajo in potipajo tisti, ki imajo obrito glavo, bulerje in črne jakne. Ja res je, iz mene buta sovraštvo!

Sicer pa, bom šla k maši in dala 10€ v pušco in mi bo tole oprošeno. A ne? Mogoče bo pa danes za uboge v duhu malo molil ta škrlatni princ in ne bo mislil samo nase ampak tudi malo name. Ker moja duša je danes kužna. Zaradi njega.

Ah ja, tudi on pravi da ni razkoraka med revnimi in bogatimi. Ja seveda da ni, če si bogat in imaš vsega polno rit!
Si ne zasluži, da mu rečem pes garjav, ker tudi tak pes ima ponos.