torek, 12. maj 2009

Mobilni operater ali kdo bo koga

Društven telefon imam preko Tuš mobila. A imam mali problem. Ta fuknjen operater mi pravi, da imajo ok omrežje, meni pa prekinja ali pa ne morem klicat.
Halo, če sem z njimi sklenila razmerje in če jim račune plačujem, mi morajo omogočit, da to kar plačam tut dobim.
No tile s Tuš mobila so malo zamešali razmeje stranka ponudnik in oni meni predlagajo, da naj ugotovim kaj je narobe.
Pa kaj jim ni jasno, bedakom jednim?
Če me sredi pogovora vrže ven, nisem jaz kriva. Če ne morem poklicat ker ne dobim signala, nisem jaz kriva.
Oni pa pravijo -citiram njihov odgovo na pritožbo, da naj na mobilnem aparatu nastavim samodejno izbiro - to že mam. Hkrati me podučijo, da zopet citiram: aktiven klic se ob prehodu iz enega v drugo omrežje prekine, saj mora mobilni aparat narediti preklop. Jebe se men kake probleme imajo s tem, vem samo to, da ko se pogovarjam preko drugega telefona, katerega operater je Mobitel se mi to ne dogaja. Zato me prav malo briga kaj jih jebe, naj mi dajo predlog, ki bo boljši od tega, da je to pač normalno, ker ni!

Najboljše od vsega pa je, da mi odgovarjajo, da je signal na Brnčičevi dober, a prekine me ravno na Brnčičevi, vzporedno z njimi in sem potem še do gorenja jebena stranka brez možnosti klica. Halo...a zato ker veter piha kontra od njihove stavbe je takrat slab signal. In za konec mi še vedno govorijo, da je signal ok, le občasno pride do nihanj ki lahko povzroči prekinitev. Jeba je, če so te prekinitvne vedno na istem mestu in še večja jeba je, če se to ne dogaja v stavbi, saj pravijo da so problemi lahko v stavbi.

Jao, jao...sedaj se bo pa začela vojna. Za vsakič ko se mi to zgodi, da me vrže ven jih kličem in zahtevam poizvedmo kaj je bilo. In vedno me vprašajo - to lahko vpraša le kreten od delavca na tuš mobilu - a sedaj lahko kličete. Ja zelo lahko kličem, ker govorim z vami.

V glavnem če hočejo vojno jo bodo imeli, ker če česa ne prenašam, je to to, da mi govorijo nekaj kar definitivno ni res. In budale lahko delajo le iz sebe.

Tuš mobil ....kurc od telefonije.