torek, 19. maj 2009

500

Danes pišem 500- toto objavo. Čestitke, kdo bi si mislil!

Ne morem verjet, da se po svetu sprehjajo taki kreteni, kot sem ga srečala danes. Ker sem končno dobila spet moj fotkič, sem šla takoj ven. Naključje je hotelo, da se nam je pridružil še muc in ker sem slikala muca, sem videla še nekaj, kar si niti slučajno ne želim več videti.
Začelo se je tako, da se je muc valjal po travi.

Si res vzel čas zase

Kot ga poznam, sem vedela, da bo le to nadaljeval na njivi, zato sem si rekla, da ga počakam. ČE bo sreča, naredim še kakšno dobro fotko. Med tem, ko sem čakala, da se je premaknil, sem opazila, da se po cesti nekdo premika. Ker sta bile obe psici z mano sem pogledala ali ima psa. Nisem bila čisto prepričana če vidim prav, zato sem še enkrat pogledala čez fotkič in samo škljocnila.

Tip je najprej potegnil gor gate, potem pa se je začel dret in potegnil gate nazaj dol in začel skakat. Na njegovo žalost, pa tega nisem slikala, ker mi je to tako mimo, da ne rečem celo primitivno. Mirno sem fotkala naprej mačka, z enim učem pa vseeno gledala kaj se tipu dogaja, saj se mi res ne da ukvarjat s človečki, ki hodijo po javni cesti z napol spuščenimi hlačami. Kot kaže je le ugotovil, da njegovo vedenje ni ok in se je z oblečenemi hlačami napotil nazaj. Muc se je tudi takrat že odločil početi to, zaradi česar sem ga čakala in konec koncev naletela na tega človečka.










Med tem mojim fotosešnom se je tisti človeček od prej zavedal svojih dejanj in se je, ne vem sicer zakaj odločil, da stopi proti meni. Ker se mi niti pod razno ni dalo pogovarjat z njim in mu pojasnevati, da nisem slikala njega, kljub njegovemu šovu sem se raje pobrala domov. Takšni ljudje mi greno pošteno na jetra, kar nikoli ne veš česa je sposoben in zaradi njihovega kretenizma bom sedaj naj nesproščena na sprehodih in bo meni nerodno zaradi njegovih na pol spuščenih hlač.