nedelja, 17. maj 2009

Prosta nedelja

Pa mi jo je spet uspelo imeti. Čisto brez šole. Na poligon sem šla čisto iz navade, ko sem šla s psicama na sprehod.

Je pa to res čisto moj dan, ker spim dokler mi pisci pustita, potem si privoščim kavo, počasi naredim kosilo in potem grem spat. Spanje....to je tisto kar si privoščim in kar potrebujem.

Nedelja, prav paše. Vzeti si čas zase in ne početi skoraj nič.

Nič ni več vredno kot današnji dan ( J.W. von Goethe)

Po dnevih, ko več ali manj misliš na druge si moraš vzeti dan, ko misliš nase, ko se vrašaš kako si ti, ali si ok. Sem ok, čisto ok, ker sem ravno nekje v ravnovesju med delom in nedelom. Ker sem končno počistila s tem, da če ljudje nekaj nočejo - predvsem spremeniti svoje navade, potem za to nisem kriva jaz. In to je tisto, kar me je obogatilo letos.

Danes sem kočno zabila žeblje v steno in obesila slike, ki sem jih dala razvit. Poslikam, mogoče že jutri.