sreda, 29. april 2009

Soba je končana

Včeraj je bila že predsoba, danes pa še moja soba. Ne vem zakaj, ampak ko sem se ob pol devetih zvečer peljala na Fužine ko kebab, sem si rekla.....mater da ne rabim deca!
Ok če bom kdaj kaj delala iz nule oziroma prvič upam, da ne bom tak šajabajzar kot so bili ti, ki so delali to bajto, oziroma potem moji starši, ki so jo renovirali ob nakupu. Halo....tako nekaj na pol narejenega te mine, da bi sploh kaj naredil.
Stene...polne lukenj, kar nečesa, kaj je že to pokrovček za dozo, ali pa zakaj pa ne bi bili šravfi od bivšega bojlerja v moji sobi - pač meji na kopalnico. Sem se pa ravnokar nečesa spomnila...lahko so nosilci za vrvice na katero bo obešena slika. Ja evo to je to. O robu, ki bi bil raven je nemogoče sanjati, ker je okoli teh šravfov katastrofa od stene. Samo malo se jih dotakneš pa vse ven pada, tako da kar se je dalo posesati ven sem, ostalo naj se pa zaradi mene sipa. Prej je bila čez slikica, sedaj bo pa tako.
No če boste kdaj menjali okna, nikar ne vzemite za izvajalce veliko firmo iz Celja, ker boste imeli za njimi toliko popravil, da se vam bo zmešalo. Kaj za vraga so ti delali, ko so mi menjali okno tut ne vem, vem samo, da so spet luknje, pa da imam del stene tako narejene, da se lahko samo vdam v usodo, da ne bom imela gladke.V osvnovi je bil mišljen kontrast med sivo in bordo rdečo. Stena s steno, razen pri oknu notranjost rdeča in okoli siva. Ker tam naprej imam itak opaž. No ta stena zraven mize je postala rdeči siva, ker mora na koncu biti tako. Doze sem pokrila, ni mi jasno zakaj je v eni toliko žic, v drugi pa skoraj nič. No dokler ne začne vse tresti in pokat, mi je čisto vseeno. Upam, da to ne bo že jutri, ko bom menjala stilaka. Aja ta drug štekar sem pa kar s sivo prebarvala, kdo se bo zezu še z vtičnicami, dost da znam zamenjat stikal.

Predsoba ni bila težavna razen niti ena stena ni ravna in robovi mi ne gredo ravno od rok. No se vidi, da je bila na začetku, ker sedaj sem že skoraj da mahar.Najbolj smešno te dva dni mi je, da mi mati vneto kaže revije v katerih imajo nasvete za preureditev doma in seveda je najcenejša varianta prevanje sten. No vse fino fajn, dokler se to ne zgodi v njenem flatu. U kakšen upor, ker sta dve živi barvi, da to pa ja ne gre. No v moji glavi je bila še siva, pa sem se ji zaradi ljubega miru odpovedala.
Ja, danes mi je kazala ravno to kombinacijo in v reviji ji je bila čisto všeč, mela pa to ne bi....glavno, da mi je prišla na idejo, da ji kupim okvirje za slike, da bi ona izrazala iz revij pokarajine in bi jih obesila na steno.....halo? Smo že tam, ko se staršem malo meša?

Prenova je bila najbolj težavna za moji dve punci. Bajki sem vzela njen ljubi mir v moji postelji in zvečer je samo padla vanjo in ji je bilo čisto vseeno če jaz zraven kaj delam al pa ne. Smrčala je kot tavelika in se ni pustila motit. Če sem jo že po nesreči zbudila, ker sem kaj odložila na posteljo mi je to več kot nazorno pokazal s svojo čudno faco.Ajša mi je najprej ležala pod nogami, ko je le ugotovila da to ne gre, se je preselila v svojo posteljo in tam zaspalaNajbolj od vseh je smešen muc. On je načeln pa tut če v barvi je. Njegovo mesto za hrano je na okenski polici in če so tam stvari, se naj jih pa odmakne. Sem mu posodo dala na posteljo, ni jedel. Sem mu dala na tla, ni jedel, na mizi tudi ne. Ni ostalo drugega, kot da sem odmaknila in mu dala na polico.
Zadnjič je bila zelena, to je pomenilo, da se bo nekaj spremenilo. Dejstvo! Ker zelena pomeni nekaj drugače. Nisem sicer prepričana, da je bilo mišljeno tole. Se mi zdi, da bo sprememba drugačna in da se jo bo občutilo drugje.

Ta spremeba je nastala zelo na hitro, nekega večera ne dolgo nazaj, mislim da je bil konec tedna, mi moja soba ni bila več všeč. V mislih se mi je narisal rdeč okvir in siva barva okoli. In evo točno tako kot sem si takrat, pa sploh ne vem zakaj zamislila, je izpadlo ven. In všeč mi je tako!

Še strop, ki bi moral biti moder, pa je postal svetlo siv je celo boljši kot bi bil moder. Nauk tega barvanja je, da ne kupuj v Šparu barv v akciji, ker odtenki definitivo niso to, kar bi morali biti. No vsaj moder ni!

Upoštevajte ponavljajoča se znamenja in svojo intuicijo, saj vam lahko prinesejo pomembne informacije (DR. Doreen Virtue)

Barvala sedaj notri nekaj časa ne bom. Me ža čakajo dile .....pasja koča se bo delala in impregnacija mora bit. Barvala jo bom potem, ko bo že narejena. No ko sem že ravno tu. Ne kupujte v industrijskih prodajalnah, ker je razlika 2 € in se ti na koncu to kar lepo pozna. Nikoli mi ne bo jasno zakaj so industrijske prodajalne najdražje.