ponedeljek, 14. julij 2008

Vreme

Kadar nimaš o čem govort si sposodiš vreme in eko temo za pogovor. No mi smo imeli teme za pogovor pa nas je zafrknu vreme.
Danes smo hoteli imeti zaključek male šole pa......vreme nas je spet zafrknu in smo imeli zaključek v Siesti.
Tile moji tečajniki so take face....darilca so prav prisrčna in uporabna, res vsaka čast vsem!
Ko pravim, da se dobro z dobrim vrača ne mislim da se sedaj z darili vidi, da sem dobra. Ampak da tudi njim ni vseeno in ja, predvsem mi je všeč to, da ne dobim nekaj za brez veze, ampak to kar mi je všeč. Rožmarinček bo tut na poligonu, mi tako lepo diši v sobi.
Prav žal mi je da nimam kje hiške na robu gozda, ker si že kar predstavljam kaj vse bi tam bilo.
Stolček, pa pripomočki za delo....no ker sem seveda da kot mali otrok nisem slikala kako lepo je bilo to zavito v žaklovinast žakelj, ki je darilo naredil fantastično. Res hvala še enkrat.
Takole občasno ostanem brez besed. Je lepo vedeti, da te imajo ljudje radi in da cenijo tvoje delo.
Tudi oni so bili veseli darilc in res je tako malo potrebno da imajo trajen spomin. Diploma, pa okvir, majčka in nekaj za psa.
Mi je všeč da jih lahko tako razvajam.

Drugače pa je danes zapihal nov veter v službi od viharja do zatišja, pa vmesnih neviht in sonca. Vse to je bilo, no če potegnem neko povprečje pa...ne morem po enem dnevu, ampak če sklepam po začetku bo čisto lepo šlo. Saj je vse zelo simpl. Pusti me delat in bom delala. Ne pa se vtikat v to kar delam in predvsem ne se vtikat v to kako delam!