torek, 29. julij 2008

Malo zadeta

Od nitra, laka, lepila, barve, škropiva, pa še česa bi se našlo. Ampak mi je kar fino.
Vrata so pobarvana, roba razen laminata nakupljena in jutri mi bo stric, ki mi lakira spodaj zbrusil z mašino poden. Je prevroče, da grem na kolena in drgnem na roke ;-).
Jutri imam day off kar se tiče pisarne. Je čas, da grem malo na poligon. Moj kosec mi je obljubil, da bo do četrtka pokošeno, to pomeni, da bo jutri popoldne kosil. Ma komaj čakam če sem poštena, da bo spet lepo. Moram malo rožice uredit.
Zdele šele premišljujem, da ja, sem bila zadeta danes ja. Na popoldanski sprehod smo šli vsi štirje in itak, da sem vzela s seboj fotkič. Večernega pa sva si z Bajko privoščile dve uri - je morala vsa ta substanca z mene it.
Objektiv je definitivno vreden svojega keša, pa čeprav sem danes samo dojela zakaj je ena stvar na njem.Ena resnica, ki sem jo danes tudi prebrala in je čisto res. Ko se usmiliš nekoga, ker je revež (oziroma se dela reveža, ker je tako navajen), na koncu ti potegneš ta kratko.
Če sprejmeš lačnega psa in ga nahraniš, te ne bo ugriznil. To je glavna razlika med psom in človekom (Mark Twain)