četrtek, 17. julij 2008

Poletna šola

Danes sem napisala prvo potrdilo o vplačilu za svoj društvo. Prva dilema je bila ali mi gre gor žig - gre!

Ena se poslavlja, počakala je vse tečaje in sedaj lahko gre.
Tale je pa od včeraj...se je odprla za nove.
Luštno je bilo danes, kar nekaj nas je bilo. Lepo smo se zabavali z skaknjem čez ovirce in delanjem odpoklica.
Včasih je potrebno zapreti vrata, da lahko odpreš okno, ker če ne zapreš vrat, ti okna zapre prepih. In sedaj so v šoli tisti, ki si to res želijo in prav vohaš veselje na poligonu. In to je to zaradi česar sem rada tam. Zaradi teh občutkov. Ne maram zaprtosti, ne maram zategnjenosti, ne maram ljudi, ki se ne znajo sprostit. In teh danes ni bilo in mislim, da jih tudi ne bo. Ker nisem čisto prepričana, da so vredni denarja, ki mi ga bi dali, če pridejo.
Zelo malo je v denarju, ko se gre za užitke in v denarju je veliko, ko se gre za delo.

Zaenkrat kar se dela tiče, ne morem reči nič. Če sem poštena mi je zadnje dni ful dobr v službi, ker je akcija, ker se dela, ker uporabljam možgane, ker tuhtam in ker smo tim. Vem, da ko bomo vse stuhtal bo to minilo in bo spet nazaj rutina. Vem pa, da tukaj bo pa vprašanje zelo o denarju. Če se to ne bo pri denarju poznalo bo vse tole kar mi je všeč ratalo ne všeč in tega ne bom počela.
Mi je pa ratalo že zaspati. Sem dobra, da se tole hecam prvi teden ......sicer pa vsi smo samo ljudlje in ljudje pač kdaj zaspijo.