ponedeljek, 28. julij 2008

Malo pretiravam

Moja bodoča pisarna oziroma društveni prostor. Tkole je zgledal ob 11.30. V tem malem prostoru, je bilo za tri prtljažnike steklovine, za 2 prtljažnika papirja in eno veliko vreče plastike. To je šlo na otoček za sortiranje. Ko sem končno našla snagine vrečke - prodajajo jih na Petrolu, sem spravila še 4 ta velike vrečke stvari iz te sobe. Da o lesu za pasjo kočo ne govorim.
Ob treh je zgledalo takole. Res je s tole štiharco sem zbila ven ves parket. Od kar ne kadim je fizično delo dobilo čisto drug značaj. Prej je bilo od čika do čika sedaj pa vse v rukerju narediš. Res, da potem samo še v posteljo padeš, ampk narejeno pa je. In nekaj je tudi res, rabim moškega, da mi pomaga premaknit omaro. Sva z bratom zvečer vse zrihtala, čeprav sem pa porabila skoraj toliko časa za to, kot za zbijanje parketa. Pa ne ker je tako težko, ampak zaradi noškega kompliciranja. Razlog zakaj sem samska.
Naslednji odvoz kosovnega materiala bo definitivno povezan z ostanki iz te sobe, ker je kar nekaj pohištva viška.
Bilo je pa še nekaj lepega danes...dobila sem objektiv. Spet ne vem kaj naj počnem z njim, ampa kto se mtut za fotkič rekla, da je too much, pa ni je čisto luštkana stvar. No prvih 100 slikic Lenke in Yanny je ,jaaa to je to. Bila sem prepozna, da bi šla še moji poslikat, ampak jutri bo pisarna malo počakala, ker ima nov objektiv, ki je težak k svina in si bom morala ojačat vrat in roke, prednost pred njo.Tale je za primerjavo. Posneta s starim objektivom, psici sta na začetku terase, jaz na istem mestu kot danes, ko sta bile psici skoz na koncu terase. Pribložno se da dolžino videti iz spodnje slike. Res je noro vse skupaj, komaj čakam jutri.Prav paše mi bit fizikalka priznam. Me boljo roke, seveda da me, sam o se mpa tudi nekaj že naredila.
Šele ko sam, s svojimi rokami delaš stvari jih znaš cenit. Dokler ti naredijo drugi se ti zdi vse nekako ma ja.