ponedeljek, 7. julij 2008

Pa je čisto zares

Nov teden, nov začetek in nekaj čisto novega. Mešan občutek, nekaj med imeti kepo v grlu in noreti od viška adrenalina. Zakaj? Ker se gre čisto zares. Prvič se bom pojavila v medijih kot Škd BAJKA.
Saj ne vem kaj naj si čisto mislim, ker čakam sedaj une, ki bi me radi raztrgali in so samo čakali, da se pojavim. Ampak jebat ga, vsaka stvar ima pozitivo in negativo in oboje bom sprejela.
Vse kar je priznam samo to, da mi so moji občutki malo mešani, ker še vedno sem mnenja, da je bolje da pridejo tečajniki do mene preko referenc in ne preko oglasov. No ti z referencami imajo itak prednost pred drugimi, ker svojih kapacitet ne misli preveč večat, ker hočem ogranit ravno to majhnost in pristnost skupine in konec koncev cele pasjo šole.Tako, kot se tukaj nebo še ni odločilo kaj bo, tako jaz še čisto ne dojemam kaj se dogaja. Vem samo, da se začenja iti zares.

Določite si svoj lasten tempo. Nekateri ljudje si želijo velikih, dramatičnih sprememb, drugi pa počasno in umirjeno pot. Delajte tisto, kar je prav za vas. (Julie Morgenstern)