torek, 22. julij 2008

Še ena

Luknjica se je pokazala v mojih zobeh, pa me sploh še nič ni bolelo. Mogoče me je pa res bolelo, pa nisem tega resno jemala. Tako kot nisem čisto ziher če nimam spet vnete desne ledvice. Dve leti nazaj sem tut mislila, da imam nategnjeno mišico, ko sem pa dobila 40 vročine sem pa le šla do dohtarce in mi je napotnico za bolnico napisala. Dobro, da je bila gužva in da znam bit prepričljiva, ker bi ganc not takrat ostala.
In mislim, da je podobno zdele, ker se zbujam od petih zjutraj al pa še prej, ker me neki boli. Če bi bil jogi bi me verjetno na obeh straneh. Saj potem ko vstanem in grem v vročo vodo še za malo odspat je bolje. Kako mi je grozno it do dohtarce. Pa sta obe, ma vse tri ful luštne in mi nič ne težita.
Samo ne da se mi it, dokler ni nujno potrebno.
SAmo ledvička me vseeno boli, jo čutim. Še malo bom počakala, mogoče bo pa šlo.......če nisem tega točno ob tem času govorila že dve leti nazaj.

Upanje v človeškem srcu je podobno plutovini v vodi. Včasih jo lahko potisnemo do dna, toda vedno splava na površje. (Dumas)