nedelja, 14. april 2013

Vreme me bo spravilo na kant

Še dobro, da ni čisto tako, ampak bi bilo pa res lahko tako.
Danes sem lahko namesto 5 skupin, speljala le eno.
Če najprej sije sonce, čez pol ure pa lije, kot iz škafa. Kje je tu logika, da so bile celo noč nevihte?
Ampak je bila pa zato ta ura toliko lepša.
Ker nas je zapustil en ego trip, s katerim bi se lahko razumela šele, ko bi svoj ego spustil na dolžino svojega spolnega organa, je skupina zaživela v svoji najboljši luči.
Moški egi imajo pač probleme z mano, ker sem jaz pač ženski ego, ampak ne ego, ampak samozavest serijsko, ki ima doživljenjsko garancijo. In če česa ne prenesem je to, da svoje nedelo in svoje neuspehe prenesejo name. Da sem jaz kriva in neorganizirana in da se pri meni nič ne nauči. Če vsi tvoji tečajniki že vse delajo, potem res niso samouki, ker delajo iste stvari. Torej ne bo problem v meni. Včasih sem se še ukvarjala s takimi ljudmi in skrbela za njih, da bi šli čez ta ego in probali spravit njega, ne psa v red. Sedaj se pa sploh ne ukvarjam več s temi ljudmi brez jajc, ki se skrivajo za narejenimi egi. Lučbki dragi...nisem kurba, da vam bom lagala kako ste dobri. Če niste niste, pa pika! Sploh pa ne razumem zakaj bi odrasel človek imel potrebo po tem, da bi nekomu dokazoval, da gre z glavo skozi zid. Pojdi, če te to zabava. Mene ne. In vedno mi je žal vsake ure, ki jo zapravim za take, ma saj so reveži, saj jim ni fino v tej koži, samo dokler se sami tega ne zavedo, jih nihče ne more pomagat.
Žal mi je, ker vem da ob tem trpijo ostali tečajniki, ker njim tudi ni fino, da nekdo dela norca iz mene hkrati pa največjo bruko naredi sebi. Zgubljeni trenutki so za vedno zgubljeni. Smo pa zato danes babe bile toliko bolj pridne in šele danes sem v bistvu videla, kako odlična skupina je to.
Jo, ko izločiš plev šele vidiš vso veličino. In danes je sigurno sonce posijalo samo zato, da se vidi in da vsi tako skupina kot jaz dobimo potrditev da so odlični, da psi delajo že res odpoklice iz igre in znajo biti čisto pri miru, ko ne delamo nič.
Prav taka prava babja skupina smo:)
Če se je še kdo našel v tem zapisu, naj se ne sekira, ker se vse da uredit. Vsak ima kdaj slab dan, samo ko se dnevi ponavljajo veš, da to ni dan, ampak kar vsakdan. Tukaj pa jaz dvignem roke, ker to ni potem več primer za pasjo učiteljico.
Pa da ne bo nesprazumov, tudi ženske imajo velikokrat problem z egom, samo tam je največkrat potem problem čisto drugje. Tudi tam nekje potem ne morem več, ker za vse velja - če se nočeš spremenit, ti tut jaz ne morem pomagat.
Tisti, ki se je osebno prepoznal...ne piši mailov, ne kliči in ne pošiljaj sms-sov. Če je prizadet tvoj ego, ti lahko ponudim pomoč pri strokovnjaku, če se boš potolažil pri tem, ko boš iskal pravico, ti dam pa kontakt od mojega odvetnika.
Saj veš...ko se dva ega začneta dajat kdo je boljši ali kdo bolj prizadet...nikoli nikamor ne prideta- zato tu končam najino skupno pot.