sreda, 24. april 2013

Ideja je zorela in danes dozorela

Že lani sem se poigravala z idejo šole v naravi. Da bi res za cel vikend šli skupaj, se družili in naredili še kaj koristnega za pse in nas. Lani sem mislila narediti tesni projekt kako to zgleda, pa je potem zaradi Bajke vse padlo v vodo.
Letos sem si najprej rezervirala sobo, ker sem rekla ok grem na dopust, pa še vedno sem skoz razmišljala o tem, da bi bil to deloven dopust. In danes je dokončno padla odločitev in tudi dokončna ideja kako bo vse skupaj zgledalo.
Šli bomo na turistično kmetijo Jelinčič, Ana je fantastična oseba, ki ima neskončno rada pse, ki razume moj pogled na pse in to, da vse okoli nas uravnava energija. Tako dobra kot slaba.
Odločilna ideja pa je dozorela danes med klepetom z mojo prijateljico prana terapevtko Jano Pristavšek, ko sem prišla na idejo, da združive vse najino znanje v to, da lahko pokaževa kako izi je v bistvu življenje, ko si dovoliš biti to kar si in ko se odpneš od nevidnih verig, ki te držijo nazaj. Predvsem pa vas Jana nauči tehnike sporščanja in hitre regneracije, ki jo potrebujemo v vsakdanjem hitrem življenju
Tečajniki me imajo že itak poln kufer s tem, ko jim stalno razlagam, da naj mislijo pozitivno, da naj ne prikličejo slabih misli, da naj z mislimi ne vplivajo na psa, predvsem tam kjer prihaja do težav in jih potem s tem, ko mislijo samo negativo samo še bolj stopnjujejo ne pa rešijo.
Po drugi strani pa opazijo, da ima sošolec/ka pasmo, ki bi morala biti stalno v lufu in ki bi morala imeti težave, pa sta tako usklajen par, nimata težav, pes/ica je fantastičn/a, umirjen/a in ju je veselje gledat.
Nihče pa ne pomisli, da je morda ravno umirjenost lastnika/ce tista, ki je naredila tega psa takega.
Ker je ena ura v tečaju čisto premalo, da lahko na primerih pokažeš stvari, ko lahko pokažeš kako na izi umiriš psa, kako samo s spremembo misli spremeniš vedenje, je ta ideja o vikendu v naravi dozorela, da je to tista prava pot.
Zato gremo od 7.6. - 9.6 na Sočo, v čudovito naravo, na odlično turistično kmetijo z še boljšo kulinariko, ker bomo imeli pasji vikend.
Ne samo pasji, tudi družili se bomo in imeli fino. Ma ja, če se ga bomo malo zapili tut prav, saj smo v šoli v naravi in nihče ne bo imel daleč do postelje:) Samo za nočne vragolije, pa jaz ne odgovarjam!
Čakam samo še zadnjo potrditev ali bomo imeli še organiziran nedeljski planinsi izlet.
Torej šotor v avto, še prej pa mi pošljite mail.
Število mest bo omejeno in nažalost bom že pri prijavi morala odsloviti tiste, za katere vem, da ne bodo prenesli kmečkega okolja  in njihovih spuščenih živali.
Me malo skrbi, kako bo moja črnuhinja prenesla le te. Oslička, pa ovce, pa kure, pa muce...pa ...voda bo tam, pa odlična hrana...še dobr, da ne bova spale v šotoru :)

Kumi čakam, že zdele vem, da se bomo imeli ful luštno!
Pa Anina kuhinja...pa un dober domač sir, pa skuta..sem že k kak mastif s slinami okoli ust :)))