ponedeljek, 15. april 2013

Čist cel dan je bil sonce..in opeklo me je :))

spet bom vsak dan opečena, ampak to je ok, ker pomeni, da je sonce :))

Sonce pomeni tudi skrajni čas, da poligon začen dobivat videz negovane okolice.
V Bauhaus sem šla čisto po nekaj drugega, kar seveda niso imel, kupila sem pa vse, kar niti nisem mislila. Od kar nisem več v službi, sem čisto nič ženska in sploh ne hodim po strcunah, zato takrat, ko sem tam nakonadim za nazaj. Samo največkrat sem ravno v Bauhausu in počasi že nimam več placa na poliognu.
Ampak, vseeno, srce mi ni dalo in bom poslusila še enkrat s projektom japonski javor.
Prvič je bilo kratko a sladko, potem pa so ga pojedle srne. Bomo videli kako dolgo se bo razvija projekt javor no.2 :)
Ko moram vse to prenest na poliogn, se vedno hodujem nad tem, da se z avtom ne more gor. Ampak ok, bolje da se malo sprehajam, kot pa da mi mulci zorjejo poligon.
Viseča vrba - kmet mi je že povedal, da bo crknila ker je premalo vode - dokler ne probam ne verjamem!
En javor
Pa še en.
Ko sem videla veternice, sem se spomnila, da smo imeli lani 2 leseni figurcic - zajčka in tulipan. Sem če čisto pozabila, da so nam ju ukradli. No veternice naj mi saj malo pustijo, da jih vidim kako se vrtijo.
Danes so bili tanovi najmanjši...eni so prav ogromni:)
Brez bulčkov ne gre :)
Učenjaki pa že trenirajo za svoj prvi piknik :)
samo to je res čist prehuda sprememba. Še prejšnji teden smo bili v kapah in šaliih, danes pa že v kratkih rokavih.