četrtek, 4. april 2013

Kinologija je najbolj umazana dejavnost, ki nima novenega nadzora

Danes sem spet dobila hladen tuš zaradi te ljube naše kinologije, ko je vsak šarlatnat bolj krit, kot pa pes. Ker sem zanemarila eno zelo pomembno dejstvo - pes je samo stvar!
In personalizirat stvar se pač ne sme. Zato je pri nas dovoljeno vso šarletanstvo in nategovanje ljudi.

Mlad človek špara denar, da si kupi svojega prvega psa, pa je naletel na legalnega šteparja, ki ga je nategnil po celi črti in mu prodal za polno ceno škar psa.
Rezultat te nategancije je, da bo našel novo žrtev s katero bo lahko prav tako vehamentno delal, kot je s tem fantom, ki je ostal brez psa.
In kaj mu moremo? Nič, ker vzreja po pravilih in bo še naprej vzrejal s psoma, ki sta dala ven mladiča brez jajc...zakaj? Zato ker mu nihče nič ne more.
Ja, itak kinologija sledi moderni državnim smernicam, kjer je goljfuja legalna in zaželjena.

Prav tako bo po vsej verjetnosti dobil status nevarnega psa pes, pardon stvar, ki ni bil kriv, da je ugriznil. Ker je bil izvan, ker je bil tam zato da ne bi več grizel. Ampak zaradi nestrokovnosti, ko lahko vsak na črno dela in se vsak lahko imenuje strokovnjak, je ne samo zajebal psa, še življenje mu je uničil, ker bo obosjen celo življenje na povodec in nagobčnik?
Zakaj?
Ker se je nek kvazi strokovnjak popolnoma nestrokovno lotil prevzgoje in ga je v fazi prevzgoje pes užgal. Moje mnenje....ma pes je čudovit, da ga ni ugriznil že prej in ugrizil tako, da bi si zapomnil za celo življenje.
kako že...aja, delo na črno, nategovanje ljudi, kvazi znanja in titule....čisto normalno, kot je v državi.

Bruha se mi, ker sem danes pesonalizirala predmet oz stvar. Moja napaka. Čustvom sem dala prednost pred profesionalnostjo. Ne smem pozabit, da delam s stvarjo. Samo zakaj za vraga pa o isti stvari govorimo da jo mučimo, ko ji gor damo bodlje ali pa štrom? A sedaj je pa nismo personalizirali.