ponedeljek, 22. april 2013

Prevzgoja nevarnega psa - zopet uspešna

Včeraj sem bila v Mariboru, kjer je potekal izpit na koncu programa Prevzgoja nevarnega psa.
Še 2 psa sta uspešno prevzgojena.
Posebno sem vesela za enega, za katerega je bilo odločeno, da gre na uspavanje, saj nihče v družini - predvsem ženski del - ni niti psihično niti fizično obvladal psa.
Tako je "nov" moški v družini prevzel vlogo glavnega in včeraj mi je bilo prav lepo pri srcu, ko sem videla-  res sproščenega psa in vodnika, prav nič ni imel težnje po prevladi ali pa da bi celemu svetu pokazal kdo on je.
Ko sva se prvič spoznala je bil sam sebi dovolj, mirno se je naslonil nate in mi rekel svoje. Včeraj pa čisto druga slika.
Ko smo že končali z izpitom in ko smo se razšli sem jih videla v daljavi in nihče ne bi mogel reci, da je bil ta pes še pred kratkim grožnja celi familiji. Prav sproščeno so šli proti Lentu, pes je bil med njimi in ja, bili so prav lepa, srečna družina s svojo srečo na vrvici.

Rada mam svojo službo, sploh ko lahko v družino prinesem srečo in veselje.