torek, 16. april 2013

En dober mesec garanja

Pred dobrim mesecem sta dva psa začela s prostovoljno prevzgojo. Vsaka moja prevzgoja se začne na isti način. Psu vzameš vse bonitete, ki jih ima, hraniš ga izključno in samo na sprehodu pa še to samo pri točno določeni njegovi reakciji.
S tem doseženo, da pes spremeni miselni tok v možganih in se začne zavedat naše pozornosti. Ko možgani začnejo delat drugače se hrana in bonitete postopoma vračajo.
Punca se je popolnoma držala navodil in se je danes pridružila skupini v mali šoli, kjer je bil njej, prej dobesedno nemogoče pes, najbolj priden med vsemi.
Drugi, se ni držal navodil niti 5 dni...verjetno ga pes še danes grize....a to ni več moj problem, ker se je odločil, da bo prekinil šolanje. Moj problem bo nastal zopet, ko bo k meni prišel z odločbo.....samo takrat pač bo delal tako kot mora ali pa bo letel iz šole, psa pa bo moral uspavat.

Zakaj se je punca lahko danes pridužila skupini in zakaj pes lahko je že čisto cel obrok hrane doma in ne na sprehodu?
Zato, ker ko si poiščeš pravilno strokovno pomoč, moraš zaupat tistemu, ki te vodi in se moraš 110% držati vseh navodil, ki jih dobiš. Predvsem pa moraš biti stalno v kontaktu, saj mora tisti, ki te vodi vedeti za vsako novo potezo, ki jo pes naredi.
Prevzgoja je možna le tako, da se pustiš vodit.

Če hočeš biti pameten in "okoli prinesti" mene, se to ne da, ker pes je tisto pošteno bitje, ki vsako nepravilnost kaznuje. Ali tako, da spet useka ali pa tako, da ni napredka.

Zato tako rada delam s psi. So najbolj fer na tem svetu in ne prenesejo sprenavedanja in nepoštenosti.