torek, 2. april 2013

Izdelava strokovnega mnenja

Tokrat sem izdelovala strokovno menenje za povsem banalen, rekla bom celo neumen primer. Pes je ugriznil trenerja pri katerem je bil na prevzgoji.
Hudiča, če se greš prevzgojo psa, moraš pa ja najprej vedeti kdaj te bo pes užgal in kdaj moraš nehat.
Če bo ta pes dobil status nevarnega psa, bom protestirala jaz!
Ker pes, ki je v prevzgoji in kjer trener ve in je seznanjen s težavo, saj je PLAČAN zato, da jo odpravi, ne more nikakor v nobenem primeru, ne glede na stopnjo ugriza, dobiti status nevarnega psa.
V času prevzgoje so vsi ugrizi posledica izvane reakcije. In vsi ugrizi psa so samo krivda prevzgojitelja in ne psa.

Če je količkaj strokovnajka bo vedel kdaj je treba nehat, da do ugriza ne pride. Če pa že gre zaradi faze prevzgoje ugriz izvati, mora biti pa toliko zaščiten, da mu igriz ne povzroči škode. Če pa ni bil, si je pa človek čisto sam krvi! Ja faza prevzgoje je tudi da, da ko je pes narejen izzivaš situacije v kateri je prej pes grizel. Samo ko je pes že toliko stabilen da veš, da ne bo ugriznil, in če že ugrizne to ni ugriz ampak samo praska, saj se zna pes do takrat že tolko skontrolirat, da če se ne ustavi sam, ga ustaviš ti s svojim glasom

Zato, če ta pes dobi status nevarnega psa, sistem ki je, ne štima in bom prva v vrsti, ki bom zahtevala revizijo postopka.

In ja, prevzgoje naj se lotijo ljudje, ki vedo kaj delajo :)

Ko sem pisala mnenje za tega psa, sem preučevala tudi delo tega, ki je prevzgajal in mi je zelo žal, ampak to kar je bilo narejeno, je kar klicalo k nesreči.
V bistvu je pes prav neverjeten, da ga ni ugriznil že prej.

Ja...tudi to je del mojega dela...oceniti psa ali je res nevaren okolici.

In ja, status nevarnega psa ne dobiš kar tako, če veš da tvoj pes ni kriv, potem poiščeš pomoč, tako kot jo je lastnik tega psa.
Ogled je narejen, mnenje je izdano...če dobi status, se borimo naprej. Ta pes zaradi tega dogodka statusa ne sme dobiti!
In ga ne bo!