sreda, 17. april 2013

Ne maram čakanja in zamujanja

Včeraj zvečer sem odnesla v avto moje čisto nove gume - tut umazane niso, tako nove so, saj so mi avto že v strcuni preobleki v zimske gume.
Ker je končno spomlad, je tudi čas za letne gume. Danes sem bila ob pol 10 naročena pri vulkanizerju, pridem tja in kolona. Prijazno vprašam, če je to vse za vulkanizerja in če ne velja ura na katero se naročimo. Če jih ne bi zafrknili in imeli trije pred mano 18 col, bi bila takoj na vrsti, tako se je pa vse zamaknilo in bi morala namesto planiranih pol ure, počakat uro in pol. Sorry to pa ne gre, ker imam potem že stranko. Iščeva možnosti, da gume zamenjam še danes, pa jih ni bilo.
Tako sva zmenjena, da pridem jutri po intervjuju pogledat če me lahko kam vtakne. Kot poznam te stvari, bom spet naredila tako, kot sem že enkrat pred leti. Gume sem en teden vozila v avtu, potem sem imela pa tega dost, in jih sploh nisem menjala.
Vse je odvisno od Bajke. Če bo lahko jutri skočila na zadnji zic, bodo gume ostale v avtu. Če ne bo mogla, gredo gume ven in Bajka not. Kar pomeni, da jim bom 2x brez veze nosila gor in dol po štengah in jih bom šla definitivno zamenjat, ker več kot 2x pa ne mislim nosit gor in dol.
Spodobi se, če že bodo delali reportažo o prevzgoji nevarnih psov, da s seboj vzamem tudi Bajko, ki je ključni člen v prevzgoji, saj je prav ona tista, ki gre, ko jaz mislim da je pes pripravljen v prvo bojno vrsto in ščekira psa. In če ne bo mogla skočit na zadnji zic, bodo šle gume ven....sam pol pa res ne vem, kdaj jih bom zamenjala.

No, še vedno ostane očiiiiiiiiiiii plosim, a mi pelješ avto k vulkanizerju :)) Kater oči se lahko upre takemu prosim?