ponedeljek, 31. december 2012

Želeti si moraš

Da kaj dobiš, si moraš kaj tudi želeti.
Kaj si želim. To, da se Bajkica pozdravi do konca in da ne bo posledic njene operacije. Da bo z mano še kar nekaj časa.
Želim si, da bi dobila še eno kužico, s katero bi se imele lepo. Ki bi bila vse to kar si želim in bi se z Bajko zabavale skupaj. Da bi jo muc sprejel in bi bili spet trije neločljivi.
Želim si, da bi me zdravje spemljajo in mi prazanašalo.
Želim si, da spremenim svoj življenjski slog in začnem jesti zajtrk.
Želim si, da bi srečala nekoga, s katerim bi lahko delila svojo srečo in žalost.
Želim si, da bi imela ob sebi ljudi, ki jih imam rada in ki me imajo radi.
Želim si, da bi imela veliko veselih tečajnikov.
Želim si, da bi lahko spremenila veliko problematičnih psov.
Želim si, da bi se mi uresničile želje, ki so skrite nekje v mojem srčku in jih le potihoma in skrivoma priznam sama sebi.