sreda, 12. december 2012

Srne

Srne si del mojega vsakdana in v bistvu so že toliko del nas in mi del njih, da se niti več ne umikajo pretirano.
Čez poligon teče njihova pot na njive, kjer se pasejo. Popodne sva še z Bajko napolinit hrano za ptičke, ko sem zagleda srno 10 m od naju. Bajka je že ležala v snegu s svojim stržem, meni pa duša ni dala, da ne bi šla naprej.
Najprej je malo potekla stran, ampak se je ustavila, videla, da ji nič nočem in šla jest.
Prišla je še ena, ki pa je šla nazaj v gozd
Amapk je prišla tudi že nova
Pa še ena
To je družina 3 mladičkov in mame, letošnji spomladanski mladički. Prav vesela sem, da so se vsi trije obdržali.
Bajka je pa itak najbolj zlata punca. Me tem, ko sem fotkala srne, je ona ležala in gleda njih.
Bajčica res uživa v snegu, upam da res ne bo čez vikend dežja.
Ptiči....pa, bodo dobivali samo sončnice, da bo mir.