četrtek, 27. december 2012

Dajmo že končat to leto pasjih legend

Letošnje leto je leto pasjih legend, ki odhajajo. Začela ga je Ajšika, ki je se filmsko poslovila. Letošnje leto je res odšlo ogromno kužkov, ki so bili nekaj posebnega, nekaj še toliko bolj, ker so bili delno tudi moji.
Najhuje mi je bilo, ko je odšel popolnoma nenapovedano Paxi. Kar vse se je obrnilo in je zaspančkal.
Vmes je odšla še psica, ki je osebno nisem poznala, pa vseeno vedela vse o njej. Škotinja Kala.
Včeraj sem upala, da se je že zaključilo, saj se je poslovil še ovčar Cejko.
Danes pa je odšla med legende še Špela. Doga, ki je bila res veličastna punca.
Vsem nam je hudo, ko se naši psi poslovijo.
Eno leto je že skoraj ni, punce moje. Ne mine dan, da se ne spomnim nanjo. Predvsem takrat, ko mi je težko. Samo zazrem se v njene oči, ki jih imam na sliki pred seboj. Vse odgovore dobim, predvsem pa mi pove...vse bo ok!
Vem, da bo. Ne čisto takoj, ampak bo!