sreda, 19. december 2012

Sončen dan

Sonček se je danes naredil. In spet sem naredila isto napako. Sonček, dajmo sem čisto malo oblečt, ker nas itak sonček greje, zvečer pa........auva grlo me boli :(
Danes sem med drugim se šla zmenit, kako bo spedenan moj novi avto. Takoj po novem letu bo dobil novo podobo. Točno tako, kot sem si zamišljala. V eni podrobnosti še boljšo. Vsaka čast dr. Glass.
Se mi zdi, da take stvari, ki posegajo v mojo intimo, kar reklama na avtu definitivno je, veliko bolj sproščeno delam z nekom, ki me pozna. In če kdo pozna mene so to moji tečajniki :)
Kumi čakam drug let, da bom mela novo podobo:)

In ko sem končno prišla domov, je bilo še sonce na nebu. Bajka, greva ven. To je sedaj tko fino, ker ona bi kar ven hodila.
In sva šle. Ker že od septembra nisva harale okoli vode, je bil danes prvi dan za ocenitev škode, ki so jo naredile zadnje poplave.


Sava je zopet odnesla s seboj vsaj meter brega :(