ponedeljek, 3. december 2012

Teden sprememb

Ne, pri meni ni prav nobenih bistevih sprememb, ki bi jih bilo vredno razglašat naokoli. Res je, da se vsak dan zgodi kaj lepega, ampak če o tem govorim, mi bodo fovš, tega učinka pa res nočem.
Ta teden je bila Bajka na bioterapiji - Jana hvala, zlata si. Še sedaj ne verjamem kako se je umirila in zaspala. Kaj je pri njej drugače? Razen to, da je že težko cel dan pri miru, je novega to, da razen zjutraj, gre čisto sama po stopnicah. Tiste jutranje jo raje še držim, ker je čedalje bolj po meni - to pomeni, da je čedalje bolj munjena zjutraj.
Tako da definitivno so učinki bioenergije, če drugega ne, si punca malo v miru odpočije. Nadaljujeva s tem, ker vidim, da ji je všeč.
Zdi se mi prav, da je ne silim v nekaj, kar vidim da ji ni ok. Pač je Bajka taka, da ko ji ni kaj všeč se umakne in tu se ne more, zato ji ni ravno ok.
Še malo pa bo tako kot včasih. Sedaj ji res še čisto malo manjka.
Kaj je novega. Narod je rekel, da ima dovolj in zgodila se je ulica. Ulica, ki je bila mirna, dokler niso prišli huligani in naredili sranja. Ne podpiram nasilja - a v takih primerih, pa jo - ne huligansko nasilništvo, ampak da jih policija premlati kolikor jih lahko. Nažalost jih ne sme, zato si ti smrkuci in smrklje upajo metati granitne kocke in vse kar jim pride pod roko. Starši teh mulcev - kjer ste? Vam je res vseeno, da vaš otroka nekoga ubije?
Danes je na volitvah zmagal Pahor - ja, priznam da sem ga volila in ga podpiram že skoz. Tokrat zato, ker je priznal napako in vsak ima pravico v življenju kaj narediti narobe, važno je le, da bo to poporavil. Če ne bo, pač ne bo več imel mojega glasu.
Teden se je obrnil kot blisk. Tri noči študija, ena za seminarsko, pa je že nov teden in nove naloge. Zaenrkat še vedno uživam in dokler je tako, bom to počela.
Grem brat...tokrat je tako majhen tisk, da skoraj umrem zraven. Ampak upam, da bo zanimivo in bo odtehtalo umičenje oči.