ponedeljek, 10. december 2012

Novega mam

http://bajka0304.blogspot.com/2009/02/nov-avto.html, no spet mam novega.

Sem pa videla tam en avto...sam kaj k ga ne morem met. Če maš psa, moraš met karavana. Tokrat je moja različica avtomobila elegantno poslovna...baje, da moram taka bit. Ja, pa da umrem od smeha. Avto se bo v bljižni prihodnosti polimal, samo ne vem še čisto kako. Ampak se bo:)

Drugače ja pa za mano nor teden. Tale faks ni čist tak kot sem si ga zamišljala in je vse skupaj kar malo preveč zasičeno, oz. delano za javno upravo, ko 8 ur sedi za mizo in nima kaj za delat. Ja, sem bila tut jaz nekoč del tega in vem kako je fino v službi vse naredit.

No sedaj ni več tako in narediti 3 seminarske v enem, pri tem predelat kar nekaj stvari, ni to izi, če delaš več kot 8 ur in še to ne v kosu. Tako da imam malo menjave noči za dan že dovolj, ker nimam ne dneva ne noči, sedaj delam že skor skoz. To pa ne gre in pika.
Nekako ne razumem te politike faksa, ampak ne bom se sekirala za stvari na katere nimam vpliva.
Mi je žal, ker ne bodo padale 10-tke, čeprav...mogoče pa bodo.

Tko, avto je parkiran, še zadnja naloga oddana. Danes bo dan, ko bom šla spat še isti dan. Končno bom nekaj naredila v roku  - spat bom šla za pravi dan :)