torek, 11. december 2012

Ujet zadnji sonček


Dnevi mi tako letijo, da sama sebe presenečam, da mi rata vse naredit.
Moram pa nekaj priznat. Če greš spat še isti dan, je naslednji dan čisto drugačen. Še dobro, da sem vstala tako zgodaj, da sem lahko vse uredila.
Zmenit sem se šla za prevleke, jih dobive v ponedeljek, pa še za star avto sem morala nekaj odpeljat, pa potem ptičom kupit hrano, pa akupunkutra za Bajko, pa spet mam mizarja doma...pa ...ups, Bajko hitro v avto, da ulovive še zadnje sonce. In sva ga.
Danes je nisem prav nič ustavljala na snegu, saj se zna zgoditi, da ga kmalu ne bo več. Zato si je dala duška. Res, da brez kep, vse ostalo je pa lahko počela.
Bajčka...
Drugače pa ...tole je najin nov avtuček :)
 Aja, pa spet se ptiči delajo norca iz hrane!
Pojedo sončnice ostalo pa zmečejo na tla
 Razvajenci....