sreda, 19. december 2012

Kolk sem vesela, da nisem v službi

Danes me je pot odnesla v BTC. Ker sem bila spet nočna, sem prišla  v BTC šele okol 11. Napaka, takoj sem se spomnila, da je december in da če kaj hočeš, moraš biti ob 9 tam.
Zadnjič sem odkrila še eno parkiršče zato, sem parkirala relativno blizu hale A. Letos sem ujela pesjanarsekga božička, zato sem šal v malo večji nakup. Ko sem obletela pasje strcune sem šla še v špar. Stojnice so letos prav zanimive. Dobila sem darilce še za mojo sosedico. Tako lepe stvari so imeli, da me je kar imelo, da bi nakupila na zalogo. Spet sem se prebijala na drugo stran, ker sem šla še po račun od avta. Kolk dobr...en teden se vozim z njim, pa nisem imela papirjev od njega. Zdej mam res vse in rjava barva je šit...v pralnico moram al naj bo pa dež.
Spet sem se zavedala tega, da mi ni treba biti več vsak dan v tej gužvi, v tej histeriji. TAko dober občutek je to!